(Gyakran Ismételt Kérdések)

Kedves Felhasználó! Itt mindent kérdésre választ találsz ami a vásárlással kapcsolatos lehet. Amennyiben mégsem leled a választ, kérjük lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkal!

1. Mikor kapom meg a megrendelt terméket?

Raktáron lévő termék​​ esetében a várható szállítási idő 2-4 munkanap. Raktárhiányos vagy külföldi raktáron lévő termék esetében ez a​ kiszállítási​ idő​ több időt vesz igénybe,​ akár 5-8 munkanap is lehet. ​Amennyiben a terméket 8 munkanap után sem kapta​d​ meg, kérjük érdeklődj ügyfél-szolgálatunkon. ​​​A kiszállítás előtt​ minden esetben​ e-mail​ formájában​ értesítü​n​k​!

2. Átvehetem-e személyesen a megrendelt terméket?

Személyes átvételre sajnos nincs lehetőség! Termékeinket minden esetben futárszolgálattal vagy csomag automatával juttatjuk el hozzád!

3. Hibás terméket kaptam, mi a teendő?

A terméket gondosan becsomagolva küldhet​ed ​vissza. A hibás termékért futárt küldünk az általad megadott címre. Amennyiben valóban hibás a termék és a hiba nem külső behatás miatt keletkezett, ingyenesen kicseréljük a terméket! Ellenkező esetben nem áll módunkban cserélni és a szállítási költség is téged terhel!

4. Több terméket rendeltem, egyszerre kapom meg?

Igen, ha egy rendelésben adod le őket. Így költséghatékonyabb is, mert csak egyszer kell szállítási díjat fizetned. Amennyiben valamelyik termék nincs a raktárunkban, annak beérkezése után szállítjuk a teljes megrendelést.

5. Mi a teendő, ha sérülten érkezik a csomag?

<strong>Átvétel előtt minden esetben győződjünk meg a csomag sértetlenségéről!</strong> Aláírásoddal igazolhatod, hogy sértetlenül vetted át a csomagot. Az átvételt követően NEM áll módunkban reklamációt elfogadni!

6. Mi történik, ha nem talál otthon a futár?

Amennyiben a futár nem talál a megadott címen, a rendeléskor megadott telefonszámon keresni fog. A rendelt csomagot 2 alkalommal próbálja meg kézbesíteni a futár és sikertelen kézbesítés esetén a szállítási díj újbóli megfizetése után küldjük ki újra a csomagot.

7. Mi a teendő „Banki utalásos” fizetési mód esetén?

A megrendelést követően rendszerünk automatikusan kiküldi a megadott e-mail címre az utaláshoz szükséges adatokat. 12:00-után indított átutalás a következő munkanapon kerül feldolgozásra rendszerünkben, ezután tudjuk kiszállítani megrendelés​edet.​ ​​A kiszállítás előtt​ minden esetben egy​ e-mail​ formájában​ értesítü​n​k​!